TOS Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Ikkje mykje skule om dei ikkje har elevar :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Ingen dumme spørsmål, bare...... Men reformulerer slik at det ser litt mer logisk ut Noen av flightsim.no medlemmene som går på høyskolen i ålesund nå, semester 2009 enten ved start i år eller fra før. Grunnen til spørsmål er at det ville vært artig å ha noen med samme fly interesse å snakke med, dvs gjøre studie opplevelse litt mer artig.. Håper dette sank inn, og så tar jeg humoren med på kjøpet he he. Siter
Fredrik Wold Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg gikk ut derifra i fjor, og etter tre år på rad som fadder har jeg i år kun en birolle i systemet Nøyer med å være vakt på festene som arrangeres under fadderuka Siter
Tom Knudsen Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 Ok takker og bukker, går på IIM nå og starter med forelesningene på tirsdag, vet ikke om det blir mye fadder aktivitet på meg sånn i begynnelsen, får vel nok med matematikken å gjøre tror jeg he he, men kanskje vi sees, lurte på om jeg skulle få med meg NLU Quizen til uka kanskje. Siter
Fredrik Wold Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Ja, de spør så pent om jeg kunne stå vakt der også, men jeg får se.. Blir jo veldig mye for veldig lite, men jeg stiller jo opp frivillig mellom flightsimminga Pendler du eller er du bosatt i ålesund? Plukka kanskje opp at du kommer fra Hareid?... Siter
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Bor i Ulsteinvik, har til nå pendlet med både bil og kollektivt, antar det blir slik fremover også siden kjerringa enkelte dager trenger bil, litt travelt også med kollektivt særlig pga de ugunstige forelesningene på skolene, blir nok mye dødtid på skolene til å sitte å lese/jobbe. Utover dette så vet jeg ikke hva jeg blir med på, tror det blir lite for min del da jeg mest sannsynlig får nok med studiene fremover, men har bestemt meg for å være med på dykkerkurset i september bla. Ellers virker det greit og kjekt så langt Siter
Werner Rafteseth Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Da må du rope ut når du har fått tatt dykkersertifikat, Tom. Jeg har utstyr som står og støver ned, og vil gjerne ta opp igjen hobbyen Trenger bare godkjenning av ventilsett og flaske, så er jeg klar for dykking Siter
Fredrik Wold Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jeg har stua full av utstyr, og dykker aktivt, så flere som vil være med, desto kulere er det Er det via skolen eller dykkerklubben? Veit at Ålesunds sportsdykkerklubb starter 30 sept. Jeg har tatt via de, og er KJEMPEFORNØYD.. Tok nettopp CMAS** nå Klubben her er hvertfall veldig aktiv Siter
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Mener å huske det var gjennom skolen tror jeg, i alle fall studentparlamentet som informerte om det i klassen under oppstartseminaret.. Mener det var i september det skulle starte så da kan du ha rett tror jeg. Høres veldig spennende ut, man blir ofte litt stagnert i begynnelsen tror jeg, føler meg ikke helt til rette enda, særlig nå når det er ca 2000 studenter der så slike aktiviteter kan vel være gøy tror jeg, har i alle fall hatt lyst til å dykke veldig lenge, eneste muligheten så langt er et 10 minutters dykk på 8 meter i Rødehavet (Egypt), det bydde til fortsettelse helt klart. Er også mulig litt int i NLU med tiden, men tror jeg får nok med studiene fremover og da blir det nok viktig å ikke bite over for mye av gangen. Werner, skal bli... Siter
Fredrik Wold Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Ja, det er vel noe med det.. Men det er bare å hive seg med, du kommer ikke til å angre (tror jeg ), men det koster jo ikke all verden for å få "lappen" så ser du jo fort om du vil fortsette med det eller ikke Men desto flere man er, desto mer morro er det Siter
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Joda, gleder enormt til selve kurset, så da får en vel smaken tenker jeg, utstyr koster men slike ting kan man jo ta over tid, evt. leie osv for turer, hvordan er det med utleie osv i dykkerklubben i Ålesund? Får vel vite sånn men spør for det jeg. Takk for tips og råd.. Siter
Fredrik Wold Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Tjanja, å leie utstyr blir fort dyrt. Kjøper man eget utstyr, blir det først og fremst mer dykking fordi man har det tilgjengelig, og man får utstyr som passer deg, og som du er komfortabelt med. Skal ikke så mange dykk til før du har tjent inn igjen utstyret med tanke på leieprisene. Dykkerutstyr er dyrt, ingen tvil om det, men man kan gjøre mange "kupp" via Finn bl.a. Dykkerforum i Ålesund leier ut utstyr, og jeg henviser til hjemmesiden www.dykkerforum.no og www.aasdk.no for Ålesund Sportsdykkerklubb. Tips er kanskje å kjøpe litt og litt ettersom du får råd. Å kjøpe en egen drakt er en god start, da en skikkelig drakt som passer deg er en meget viktig ting. Jeg har selv litt utstyr liggende og slenge, men det er snakk om at en kollega av meg skal kjøpe det, hvis ikke kan du få det for en symbolsk pris Men den tid, den sorg Men kjekt at du som ressursperson er tilgjengelig her på Sunnmøre, for jeg trenger virkelig å få tweaka simmen min, jeg er helt lost på slike ting.. hehe Siter
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Men kjekt at du som ressursperson er tilgjengelig her på Sunnmøre, for jeg trenger virkelig å få tweaka simmen min, jeg er helt lost på slike ting.. wink hehe Da er det bare å si fra Fredrik, blir på høyskolen fremover IIM - Økonomi og Administrasjon Siter
Fredrik Wold Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Jah, jeg gikk som sagt ut i fjor som sykepleier, så er ikke der så ofte nå for å si det sånn Siter
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Den er grei, men som sakt du vet hvor den befinner seg he he Du når meg på eposten eller via kontakt info på hjemmesiden www.tknudsen.como om det skal være noe.. Eller send meg pm her. mvh Tom Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.