A L Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Hei! Dette er en liten sleip en. Men har hørt om at det finnes et prorgam som gjør at du kan bytte hele skjermbildet ved å bruke hotkeys, altså at du får ett helt nytt skjermbilde. Dette er da selvsagt sammenheng med skole hehe :grin: Noe som vet hva dette programmet heter? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Kalles Mac OS X, eller Linux. Tror Ubuntu har den muligheten. Mathias Siter
Johan Luiggi Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Ubuntu og min elskede Linux Mint har den muligheten, pluss en stoor haug med fine effekter Men til Windows var det et program som jeg ikke husker navnet pâ. Siter
A L Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Dere svarer nå på alt jeg ikke trenger haha Ja til Windows, et eget program Siter
Johan Luiggi Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Fant det etter noe leting, dette du leter etter? Siter
Geir Teigo Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Men du kan jo ha f.eks. word gående og når læreren kommer ta en Alt+tab...Men det er jo bare for å ikke bli busta,hakke noe med kuben å gjøre Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Men da ser lærern det som ligger på start menyen En ting man kan gjøre er jo start meny som skjuler seg til du holder musen nederst på skjermen. Da funker ALT TAB godt! Siter
A L Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 Joda, Oppgavelinjen skulle vissnok vises hele tiden, Men når jeg da trykker SHIFT + PILTAST så snut hele skjermbildet seg, og jeg kan få opp en skjerm med oppgavelinje med Word i Siter
Tom Knudsen Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Bakdelene er jo at det tar sitt av ressursene og minne på maskinen slike program, fancy men når man har fs9 kjørende vil man ha mindre å rutte med.. Personlig liker jeg ikke noe som tar opp unødvendig ressurser som f.eks MSN, Explorer/firefox (faktisk de største), real time protrection som f.eks anti spyware (ikke virus), osv.. Alle disse bruker jeg kun når jeg må på den maskinen jeg har fs installert, mest mulig clean når jeg flyr.. Alle fancy eyecandy ting til skrivebordet og Windows er bare tull og ressurskrevende.... Siter
A L Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 Så klart Tom! Jeg er veldig enig med deg der. Men det er jo mest bare for å skjule Facebook poker osv... Og det klarer den Siter
Tom Knudsen Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Et annet godt tips er fences fra stardock Dobbelklikk på skrivebordet og alt forsvinner Bruker ikke så mye ressurser heller http://www.stardock.com/products/fences/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.