Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er en liten sleip en.

Men har hørt om at det finnes et prorgam som gjør at du kan bytte hele skjermbildet ved å bruke hotkeys, altså at du får ett helt nytt skjermbilde. Dette er da selvsagt sammenheng med skole hehe :grin:

Noe som vet hva dette programmet heter?

Skrevet

Joda, Oppgavelinjen skulle vissnok vises hele tiden, Men når jeg da trykker SHIFT + PILTAST så snut hele skjermbildet seg, og jeg kan få opp en skjerm med oppgavelinje med Word i :)

Skrevet

Bakdelene er jo at det tar sitt av ressursene og minne på maskinen slike program, fancy men når man har fs9 kjørende vil man ha mindre å rutte med..

Personlig liker jeg ikke noe som tar opp unødvendig ressurser som f.eks MSN, Explorer/firefox (faktisk de største), real time protrection som f.eks anti spyware (ikke virus), osv..

Alle disse bruker jeg kun når jeg må på den maskinen jeg har fs installert, mest mulig clean når jeg flyr..

Alle fancy eyecandy ting til skrivebordet og Windows er bare tull og ressurskrevende....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...