Harald Strand Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Sånn rett før 2 tiden i går så jeg det jeg tror var en 757 på vei til 36 på Sola. Tror det enten var continential, eller så må det ha vært Icelandair? Noen som kan confirme at det er de nye rutene til Icelandair som det var snakk om tidligere? Siter
Morten Ruud Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Det var Icelandair FI338 fra Bergen som landet kl. 13:55 i henhold til avinor sine sider. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Og flyene er rimelig fulle også utover mot sagaøya.Mange som skal til Vestkysten,og Seattle tenker jeg. 5 ukentlige turer til Seattle fra Island, gjør susen. 1 kolega drar snart til Seattle med Icelandair,du verden hvor sjalu jeg er Siter
Harald Strand Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Takker for svar! Det er bare å flytte til Stavanger det Lars, så bare hopper du på! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.