Lars Hassel Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Heisann! Jeg skal ha trening på ENOS_CTR i kveld, beklager for at jeg sier ifra så sent, men alikevel bedre sent en aldri! Treningen blir også ganske sent grunnet at mentor skal se på fotball! Kom og fly, så jeg får noe og gjøre;) Siter
Even Rognlien Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Synd at det er så sent da... Skulle gjerne ha kommet, men skolestart i mårra... Lykke til uansett da Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Kanskje jeg kommer innom etter eller iløpet av Celtic-Arsenal, full støtte til å forskyve vatsim-hendelser pga fotball! Siter
Petter Kverneng Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Første skoledag etter ferien i morgen, men jeg begynner ikke før 18:00 for some reason. Kan sette meg på Værnes, så kan du prøve å guide noen opp dit, så skal jeg sende noen ned til deg Lykke til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.