Tor-H Bergseng Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Da har jeg endelig invistert i Captain Sim 757 Pro. Prøver for tiden å sette meg inn i dette flyet, syns det er veldig flott sett bort ifra FPS tapet. Slenger ved noen bilder tatt på vei til Grand Cayman fra Charlotte. Kommentarer settes pris på Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 greie bilder.Men har du noen fra cockpit. Alle som tar bilder av sin cpt sim 757,er utvendige. Siter
Emil Topstad Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 757 er en flott maskin! Veldig flott at du kommer med bilder av 757, hadde selv 757 i simmen og ble aldrig lei, kjempe flott og fly og utrolig flott sett utenfor og! Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Klasker likegodt til med noen flere bilder av denne skjønne fuglen. Bildene er tatt under avgang fra Edinburgh hvor Astraeus fløy en militærcharter til Bardufoss. Landingen ble desverre ingen realitet da jeg måtte på jobb. Kommenter gjerne Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.