Rune Karlsen Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Nå er Piper Tomahawen ferdig til testing. Noen som melder seg? Ligger noen bilder på linken her http://www.simulatordrift.no/Nyheter_Sim.htm mvh Rune Karlsen Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Oida. Skulle gjerne testet denne. Flyr jo Tomahawk på timer Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 hvordan i alle dager har du fått alle de analoge instrumentene til å virke? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Flott, Rune, det er gutten sin det :-) Ps. står en 42 tommer Plasma og venter på deg her........ Siter
Rune Karlsen Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 Ja her kan man bare avtale en kveld for å teste den ut. Ja alle instrumenter virker som de skal. Hei igjen Geir! Ja nå som ferien er over må jeg se å få rotet meg inn til Oslo etter den skjermen. Du kan jo komme å teste ut LN-VYC en kveld om det passer? snakkes! Rune www.Simulatordrift.no Siter
Rune Koppen Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Ser fin ut denne Rune du står på Rune K Siter
Rune Koppen Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Står foresten en Tomahawk til på kjeller som er til salgs til simprosjekt. Rune Siter
Rune Karlsen Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Takker for det Rune, Ja her går det i flyprosjekter he he... Ja jeg vet om den Tomahawken, men takk for opplysningene alikevel. mvh Rune www.Simulatordrift.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.