Petter Kverneng Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Vil lage en tråd der "skap-ATC'ene" kan legge ut bilder av sitt "kontrollrom" Værnes Approach: Lagde en enkel men genial liste som fungerer som en slags flight strip bay for departures. Deres tur, folkens! Siter
Njål Johannessen Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Ikke mye og skryte av men: 20" Acer skjermer som er like, på hver side av en 22" Samsung 226BW. Logitech G15 bakgrunnsbelyst tastatur og G35 Headset. Bruker Proxy fra Euroscope til VRC slik at jeg har et oversiktsbilde i VRC. venstre skjerm brukes til div karter og lignenede Siter
Magnus F. Meese Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg holder det enkelt: En skjerm, en mus og et tastatur. Pluss en annen skjerm for å ha en film, msn, firefox eller andre ting på Siter
Anders Henriksen Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Her er mitt "kontrollrom", en stykk stasjonær pc og to skjermer 17" og 22": Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Har et skilt på døra: "Det er ikke alltid så rotete her, noen ganger er det til og med verre" :eek: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Har et skilt på døra: "Det er ikke alltid så rotete her, noen ganger er det til og med verre" :eek: Hehe, høres ut som et typisk gutterom! Siter
Sindre Holberg Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Tatt under en event tidligere her, men ser litt annerledes ut nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.