Even Moe Egenes Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Var så heldig at jeg var en av de to som fikk test fly Boeing's P-8 Poseidon da den var på "hemmelig europaturne". Vi plukka maskinen opp på EDLP der den stod rett ved Air Berlin hangaren tidlig en morgen. TEKST UNDER BILDENE! Fine de der raked wingtipsene som de har! Da begynner vi take-off rollen. Siden vi bare hadde 30% fuel, og vi bare var tre stykker i cockpiten (Pilot, CO og en i klapp) så tok den av relativt fort. Sjefen sa til oss følgende før vi drog: "And boys, you go up and test this baby for what she's got". Så vi skuet hundene på hårene. Sjefen, som satt i klapp, hylte! Kan legge til at den greide seg bra, ingen stall! Så la vi oss til rette på en liten cruise, og sjefen gikk bak og kikket litt på systemene. Tysk soloppgang! Vi fikk beskjed om å svinge litt, så vi svingte. De rakettene som er under vingene, var bare test raketter... .. Og siden det var TEST-raketter, så gjorde vi det..! .. Og dummy-torpedoene! Vi hadde fått beskjed om å sette den fra oss på EDDV - så vi gjorde det. Vi satt den fra oss foran en eller annen random hangar. A real beuty, isn't she? FS9. POSKY Boeing P-8A Poseidon. Aerosoft EDLP (Paderborn-Lippsatdt). Aerosoft EDDV (Hannover). Cielosim Flight Enhancer. Cielosim Instant Enhancer. Siter
Andreas Øium Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 En av de morsomste bildeseriene på lenge Bra! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. august 2009 Forfatter Skrevet 15. august 2009 Baklager for dårlig bildekvalitet, med en gang jeg reziser dem, og lagrer, så blir de i den kvaliteten Takk Andreas! Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Spennende fly! Ikke ofte man ser en 737 med bomb bay..lol Få deg et annet bilde redigeringsprogram slik at kvaliteten ikke blir så dårlig. Og gjerne litt høyere oppløsning slik at man får med seg detaljer på modell og texturer! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. august 2009 Forfatter Skrevet 15. august 2009 Tror ikke det er oppløsningen, for de er mye bedre før resize. Har ikke gidda å laste ned noe, pga at dette egentlig bare er den maskina som jeg bedriver tull på (Gaming, surfing o.l). Men takk Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Det var det jeg mente med oppløsning, ikke resize de så små, alle detaljer forsvinner... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.