Gå til innhold

MP treff i dag?

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Noen som har lyst på og treffes på MP server til OFKL i dag? la oss si fra kl 21.00?

1.Du går inn på Multiplayer i FSX og velger LOKAL NETWORK (LAN)

2.Setter inn navnet ditt.

3. Klikker sign in

4.Velger connetc directly i neste skjermbilde.

5.setter inn ip...195.159.196.20

6. Trykker find sessions.

Serveren gir deg nå alle parametere, dvs real weather, all realisme på fult..( pass på overspeed, stress og kolisjon)

7. Du velger fly, Posisjon du vil starte fra.( Serveren gir deg realtid, dvs skal du fly i Norge på kvelden er det mørkt, men lyst i USA etc.

8 Klikker ok.

9. Nå kan du velge join session, eller dele cocpit med en annen, om han har satt opp dette

Lykke til..

Teamspeak brukes til komunikasjon og TSserver er på samme adresse som MP...

Skrevet

Oppdaget denne litt for seint ser eg :blush: Men sånn utenom, er det lov å bruke OFKL sin server til MP flights? F.eks, viss eg og en kamerat kunne tenke oss og fly MP, slik at vi slipper tullet med Gamespy. Har forstått det slik at OFKL sin server er god! :)

Skrevet

Hmm logget meg inn nå for å prøv, fant ut at noe ikke helt stemte :-)

"7. Du velger fly, Posisjon du vil starte fra.( Serveren gir deg realtid, dvs skal du fly i Norge på kvelden er det mørkt, men lyst i USA etc."

Jeg valgte å fly et helikopter fra Gardermoen. logget meg inn ca kl 1310. Mulig det var en solformørkelse men det var svarte natten som møtte meg :-)

Fredrik

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det stemmmer, det er mange som flyr på kvelden, men det er bare og komme med reqvest her , jeg setter vær etc som dere vill, så om du har lyst på en utfordring så er jeg værgud :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

I dag kl 21 vil MP serveren stå med ekstremt dårlig vær enkelte steder i norge, gennerelt, lav sikt, tildels mye turbulens og sterk vind fra nord vest. Så har du lyst til og få kjørt deg litt i dag så er dette dagen. Gardermoen er vell eneste stedet hvor det er god sikt, og enkelte små flyplasser.

Et tips kan være og stille med ILS frq og litt fuel for og kunne prøve noen ganger ekstra....he he.. ps sideror er bra saker... :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei , MP serveren våres har hvert ustabil de siste dager, og i dag fant vi ut hvorfor, den har hvert utsatt for ekstrem varme og er nå ødelagt desverre. Vi har lenge hatt en server som er tiltenkt www.flightsimlan.com med litt mere service rundt, dvs på sikt rss feeds eller mobil varsling når noen av kompisene dine er ute og flyr etc. Vi skal gjøre vårt uytterste for at denne serveren kommer opp så raskt som mulig.

Når det gjelder teknisk test søndag kl 21 for FLG, har vi allerede en backup server klar. vi vil publisere adressen på denne ca kl 18.00 søndag.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ny IP er 81.191.83.138 for flightsimlan MP server FSX

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...