Skrevet 18. april 2002 22 år Vel folkens. Jeg var på blindern i dag. Tok landternetesten. Må få meddele til alle sammen at det ikke gikk så bra. :-( Jeg feila. Så min lange drømm går i vasken. Men jeg kan jo fortsatt ta PPL da.....
Skrevet 18. april 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Helge Jordal: "landternetesten"? landterne i motsetning til sjøterne ... fugler? Nei, spøk til side, det er vel lanterne? Eller?
Skrevet 19. april 2002 22 år Dette er vel en av de verste nyhetene man kan få. Men du kan jo vurdere en karriere som flygeleder.
Skrevet 19. april 2002 22 år Lanternetesten? Går det på fargesyn eller noe? Eller er jeg fullstendig på jordet nå?? Om det er fargesynet det går på kan du i såfall glemme flygelederkarrieren! Er uansett utrolig leit. Kondolerer! Mvh Mathias
Skrevet 19. april 2002 22 år ....ellers kan du fortsatt bli en habil flyger eller flygeleder med et minimum av fargesans......på nett. trøst,trøst mvh fargeblind onlineflyger Per
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.