Christer Havnø Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Vel folkens. Jeg var på blindern i dag. Tok landternetesten. Må få meddele til alle sammen at det ikke gikk så bra. :-( Jeg feila. Så min lange drømm går i vasken. Men jeg kan jo fortsatt ta PPL da..... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Forferdelig leit, jeg føler virkelig med deg. Siter
Helge Jordal Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 "landternetesten"? Kondolerer. Helge Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Helge Jordal: "landternetesten"? landterne i motsetning til sjøterne ... fugler? Nei, spøk til side, det er vel lanterne? Eller? Siter
Gunbjørn Øfsti Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Kondolerer.Sikkert jævlig kjipt. Men,men.. livet går videre Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Dette er vel en av de verste nyhetene man kan få. Men du kan jo vurdere en karriere som flygeleder. Siter
Mathias Ganss Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Lanternetesten? Går det på fargesyn eller noe? Eller er jeg fullstendig på jordet nå?? Om det er fargesynet det går på kan du i såfall glemme flygelederkarrieren! Er uansett utrolig leit. Kondolerer! Mvh Mathias Siter
Per Bråtebæk Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 ....ellers kan du fortsatt bli en habil flyger eller flygeleder med et minimum av fargesans......på nett. trøst,trøst mvh fargeblind onlineflyger Per Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.