Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...flys rundt i en "Bring" grønn Cessna 206 fra KangarooAir, i hvert fall rundt i New South Wales :grin:

Da var endelig Kangaroo på vingene på sitt første oppdrag, vi har fått etablert oss en base ved flyplassen Tumut (YTMU) vest i New South Wales. Det er ogå fått på plass en lokal avtale med et at transportfirmaene i nærheten her om frakt av forskjellige varer. :)

Dagens oppdrag var for posten, vi hadde fått en helt bunke med post og pakker og en briefing. Alt sammen skulle flyges til Yarrawonga (YYWG) lenger vest. Det ble ca 166 NM.

Det ble da desverre ikke bilder fra takeoff og utklatring da eg var opptatt med andre ting, tydeligvis.. :grin:

Dagen maskin var VH-KGG, og her var vi godt plassert på 8.000ft.

1.jpg

Posten er der -->

3.jpg

Flyr over busker og trær. :)

4.jpg

Mistenker at den elven kan vere den som heter "Darling", uten å si noe sikkert. :D

6.jpg

Farmlands.

7.jpg

Omsider, field in sight. :D

8.jpg

Short Final!

9.jpg

Parkert på tarmac/sand.

10.jpg

Selvfølgelig var jo postbilen som skulle hente posten blitt stående i kø et lite stykke unna, så det tok jo ytterligere tid før posten ble hentet, men uansett var det en flott tur over noe flatt terreng. Spessielt når man har vendt seg til Alaska og Norge! :grin:

Addons:

- Ants Ausse Airfields (freeware) aussiex.org

- FTX

- Carenado Cessna 206, egen paint

- Real environment Xtreme 2.0

Dersom du kom ned hit kan du jo også skrive en kommentar! ;)

Ha en fortsatt flott helg!

Mvh Tommy!

Skrevet

Kjempemessige bilder.

Får lyst til å flytte ned dit igjen jeg og, men er for tiden stasjonert på Værnes.

Btw: Den maskina der liker seg faktisk best mellom 6-7000 fot hvis du tenker på å spare drivstoff vs. fart.

Carenado 206 er en fantastisk maskin, og det er den jeg bruker i FsPassengerX

Skrevet
men la merke til høyre side av halen som er speilvendt?

Jepp det er den, sånn er bare templaten til Carenado, ingenting å gjøre med det. :)

og det er den jeg bruker i FsPassengerX

Her går det i Cargo Pilot! :D

Btw: Den maskina der liker seg faktisk best mellom 6-7000 fot

Ja, etter litt tid spurte eg om 6.000ft istedet, så mesteparten av turen gikk på 6.000ft. :)

Takker ellers for tilbakemeldinger. :) Må gjerne kommentere mer! :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...