Tommy Bernes Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 ...flys rundt i en "Bring" grønn Cessna 206 fra KangarooAir, i hvert fall rundt i New South Wales :grin: Da var endelig Kangaroo på vingene på sitt første oppdrag, vi har fått etablert oss en base ved flyplassen Tumut (YTMU) vest i New South Wales. Det er ogå fått på plass en lokal avtale med et at transportfirmaene i nærheten her om frakt av forskjellige varer. Dagens oppdrag var for posten, vi hadde fått en helt bunke med post og pakker og en briefing. Alt sammen skulle flyges til Yarrawonga (YYWG) lenger vest. Det ble ca 166 NM. Det ble da desverre ikke bilder fra takeoff og utklatring da eg var opptatt med andre ting, tydeligvis.. :grin: Dagen maskin var VH-KGG, og her var vi godt plassert på 8.000ft. Posten er der --> Flyr over busker og trær. Mistenker at den elven kan vere den som heter "Darling", uten å si noe sikkert. Farmlands. Omsider, field in sight. Short Final! Parkert på tarmac/sand. Selvfølgelig var jo postbilen som skulle hente posten blitt stående i kø et lite stykke unna, så det tok jo ytterligere tid før posten ble hentet, men uansett var det en flott tur over noe flatt terreng. Spessielt når man har vendt seg til Alaska og Norge! :grin: Addons: - Ants Ausse Airfields (freeware) aussiex.org - FTX - Carenado Cessna 206, egen paint - Real environment Xtreme 2.0 Dersom du kom ned hit kan du jo også skrive en kommentar! Ha en fortsatt flott helg! Mvh Tommy! Siter
Joakim Birkeland Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Flotte bilder og flott presentasjon av turen Siter
Mads Hjemmen Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Kjempe fint, men la merke til høyre side av halen som er speilvendt? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Kjempemessige bilder. Får lyst til å flytte ned dit igjen jeg og, men er for tiden stasjonert på Værnes. Btw: Den maskina der liker seg faktisk best mellom 6-7000 fot hvis du tenker på å spare drivstoff vs. fart. Carenado 206 er en fantastisk maskin, og det er den jeg bruker i FsPassengerX Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 men la merke til høyre side av halen som er speilvendt? Jepp det er den, sånn er bare templaten til Carenado, ingenting å gjøre med det. og det er den jeg bruker i FsPassengerX Her går det i Cargo Pilot! Btw: Den maskina der liker seg faktisk best mellom 6-7000 fot Ja, etter litt tid spurte eg om 6.000ft istedet, så mesteparten av turen gikk på 6.000ft. Takker ellers for tilbakemeldinger. Må gjerne kommentere mer! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. august 2009 Premium Medlem Skrevet 8. august 2009 Fin reportasje, god innlevelse og flott flymaskin. Herlige Australia og FTX, perfekt for VFR. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.