Gunnar Seljeseth Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=565998 ... vet ikke om jeg hadde turt å prøve meg på den historien dersom jeg selv hadde blitt tatt for noe liknende... :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det er så dumt at jeg har ikke noen fornuftig behersket svar på saken.. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg er helt enig med Tom... Tor det er mye jeg kunne ha sagt til den personen, men som desverre ikke passer inn her. Siter
Tommy Bernes Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 At det går an, sier nå bare eg! :grin: :grin: Siter
Petter Knutsen Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Kreativt. Nesten så dum unnskyldning at det kunne vært plausibelt men NEINEINEINEINEI.. Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Plausibelt?? Noen som har sett litt for mye på Mythbuster her... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.