Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg så nettopp 4 eldre småfly i formasjon (røde og gule) over der jeg bor på Nesbru (ved IKEA Billingstad). Noen som vet hva det var for no? De fløy ganske lavt så det ut som. Utrolig pent å se på!

Kunne sett ut som om de kom fra Rygge.

Skrevet
  • Forfatter

Ganske sikker på at det var Saab Safari ja! Vakre fly ihvertfall.

Men de kjørte sør-vest, det er jo litt feil vei i forhold til Sverige? Men kan vel være de snudde senere!

Storkoser meg her på hybelen ettersom jeg stadig ser både fly og helikopter. Har iløpet av litt over 1 måned sett flere sea king f.eks.

Skrevet

Safari eller Safir? Jeg har litt problemer med å se for meg Safari som et vakkert fly.

Var ikke noen fra Kjeller eller annet sted på vei til Jarlsberg eller noe i det området da?

Skrevet

Clamer, kan godt være Safir også. Kom ikke på den da, men røde og gule fly, da var det første jeg tenkte på "safari". Var vel egentlig Safir jeg mente, og tror heller at det var SAFIR.

Skrevet

kan med sikkerhet si at disse var på tur ned til Jarlsberg ifm med flystevnet som arrageres her i morgen:) Var noen fete acromoves fra de her nå i kveld over plassen.

Disse kan sees nærmere-hold i morgen mellom 10:00 og 17:00:) Vell møtt til Jarlsberg!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …