Vetle Fosse Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Finnes det en oppdatering på Strategi spillet company of heroes som gjør at tyskerne faktisk snakker tysk? har funnet noe men det gjelder bare utvidelses pakkene ettersom jeg har forstått. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Misstenker at du kan ha haket av i en boks som gjør at alle spill-elementer snakker engelsk... Mener i alle fall at de har snakket tysk mens jeg har spillt. Siter
Johan Luiggi Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Vel, jeg har begge utvidelsene(Tales Of Valor og Opposing Fronts) og her har jeg ikke opplevd at de har snakket tysk bortsett fra i enkelte videoer(men da er det jo subtitled pâ engelsk). Men off-topic:Jeg blir gjerne med pâ et multiplayergame :grin: Siter
Vetle Fosse Skrevet 7. august 2009 Forfatter Skrevet 7. august 2009 det er ingen hake som man kan krysse av dessverre...det er noe teite greier relic har gjort for at alle kan forstå hva som skjer (noe i den duren)...for eks. i den tyske versjonen snakker alle tysk uansett hvilken side man er på, og i den engelske versjonen går da alt i engelsk...det er en fil som heter så mye som [color:#FF0000]ww2axisspeechenglish.spg[/color] som man må rette på på en eller annen måte, sånn at jeg lengter etter den filen som er tysk...sånn at hvis du mener at de snakker tysk i din versjon så er det da din ww2axisspeechenglish.spg jeg leter etter. Siter
Vetle Fosse Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 forresten noen som vet hvor man finner de banene (maps) som allerede eksisterer...prøver å innstallere nye maps men finner ikke hvor jeg skal legge dem. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.