Anders Moen Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Da blir det en ny trening på Sola neste torsdag, 13/8 kl 2000 til 2200 lokal tid. Njål Johannessen på TWR og meg selv på APP Trafikk er selvfølgelig hjertelig velkommen Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Jeg skal prøve å få kommet innom en tur eller fler under denne treningen! Siter
Anders Moen Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Flott Minner om treninga i kveld. Håper på litt trafikk Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Kan vel komme innom en tur Siter
Even Rognlien Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Jeg kommer sikkert en tur eller to - Men spørs om det blir noe mer trafikk. Alle spiller jo bare GTA for tiden x) Siter
Anders Moen Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Da var vi igang etter litt trøbbel med softwaren (eller det var vel kanskje Tore sin feil? ) Kom å fly :cool: Siter
Anders Moen Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 Takk til dere som var å fløy i kveld forresten Ny trening blir annonsert så fort noe blir avtalt regner jeg med. Siter
Anders Henriksen Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ble en tur på meg også gitt, men hadde store lydproblemer (ganske sikker på at det var hos meg) men ellers var det en fin tur og ble bra vectorert inn til ILS av sola app da Oslo kontroll var aaalt for sen med å gi meg descend, hehe Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Var nok hos deg problemene lå Anders jeg fløy til og fra ENHD samtidig som du var i luften og hørte atc 5/5 på din kontrollering. Fin kveld i Sola TMA, dyktige kontrollere Fikk dere bra med trafikk da? Siter
Anders Henriksen Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Tror det er noe merkelig med fsinn innstillingene.... Ingen flere som heter Anders som blir med i tråden da? Siter
Birger Blomvik Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Var inbound Sola på Doggi da strømmen plutselig forsvant hjemme. Beklager at jeg bare "forsvant" fra luften... SK 2020 Siter
Anders Moen Skrevet 14. august 2009 Forfatter Skrevet 14. august 2009 Fikk dere bra med trafikk daTja, 11 fly tror jeg at jeg hadde i løpet av kvelden iallfall. Får håpe på et par fly ekstra neste gang kanskje Henriksen: tror også det må være hos deg.. For det var bare du som hadde problemer med å høre meg virket det som. Men syns jeg så noe om FSinn? Da har du nå iallfall fått voice til å fungere i det hele tatt, bare det er jo bra. (Fungerte ikke i det hele tatt sist jeg prøvde :crazy:) Birger: Ikke noe problem. Bare å prøve igjen neste gang det vel hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.