Tom Knudsen Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Hei folkens, vil bare si for hva det er verdt at jeg kommer til å trappe ned aktiviteten min, har hatt mange baller i luften som jeg holder på med for tiden men pga av at jeg nå går tilbake på skolebenken den 18 så kommer jeg til å måtte trappe ned. Har sagt fra meg stillingen i AVSIM Det er noen ting som jeg kommer til å forsøke å få ferdig og det er Møre Landclass X v2 Graphics Guide X (et hemmelig prosjekt) VATSIM Guide of Excellence Håper jeg får tid til å gjøre dette ferdig, men ikke forvent noe da jeg overhode ikke vet hvor mye studering som er forventet i de kommende 3 år Er det noen her som skal studere på HIALS ( Høyskolen i Ålesund) så si gjerne fra, artig å komme i kontakt med andre flyinterreserte der. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 (et hemmelig prosjekt) Mekkes i hop på Area 51 :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. august 2009 Forfatter Skrevet 6. august 2009 He he, noe sånt ja, du kjenner vel denne like godt som meg Hva skal du studere? Bachelor i Økonomi og administrasjon Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.