Skrevet 5. august 2009 15 år Det er vel ikke så altfor lenge siden diskusjonen om større/full automatisering av fly var oppe her på forumet. Ser endelig ut som noen på "innsiden" (ref. piloten i artikkelen) har tatt ansvar og sagt at full automatisering bare er tull. Støtter han, jeg
Skrevet 5. august 2009 15 år Ser endelig ut som noen på "innsiden" (ref. piloten i artikkelen) har tatt ansvar og sagt at full automatisering bare er tull. Støtter han, jeg Hvor i alle dager står dette? Ingen deler av artikkelen nevner helautomatiserte fly.
Skrevet 5. august 2009 15 år Erlend: nei, jeg trakk et par egne konklusjoner ut ifra noen av setningene i artikkelen. "Dagens fly er svært automatiserte", "Sikkerhetsekspert advarer om store huller i systemet", "Dagens fly er proppfulle av elektronikk... Nå advarer sikkerhetseksperten Righter Kunkel om at det er altfor lett for folk med skumle hensikter å hacke seg inn i systemene et fly er avhengig av"... Nå siterte jeg nesten halle artikkelen, men jeg tolker det i hvert fall slik at han sikkerhetseksperten ikke er for helautomatisering akkurat.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.