Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle flyinteresserte i Bodø området!

Er det noen av dere som kunne vært interessert i å hatt et lan for en helg?

Vet at det er flere som bor der som liker sim og fly, så hadde vel kanskje

vært gøy og fått til noe et sted i Bodø?

Jeg bare lufter et forslag, da det som ble tatt opp i fjord ikke ble noe

til da personen som fåreslo det mistet kontakten sin på Luftfartssenteret.

Så om noen har peiling hvor man kunne vært, eller noen idèer så rop ut!

Skrevet

har en garasje. der er det plass til rundt 10-20. det er ikke en sån gamel garasje som holder på og ramle ned. den har strøm-internett-forferdelig mange kontakter-og den er varm det er varmekabler i gulvet. byget i fjord. har hatt flere lan der med klassen min. og det gjikk bare fint.

også har jeg og familen et stort lokale på nordskot i steigen. men ulempen der er at det ikke er internett. det er bare lokalt.vis jeg ikke for ordna noe... det er det jag har og til by. det er 350m2 bo ariale. det er senger på alle små romene og det er kjøkken der 8 toalleter. 6 dusjer. og ute område på 150m2. vis dette høres aktuelt ut bare ta kontakt. det koster 60-120kr fra bodø til nordskott med hurtig båt det er en og en halv time unna. og tre timer med bil vis dere har båt selv er det bare og legge til gjeste kaia. eller eirik brygga men da må dere ta kontakt med onkelen min.

Skrevet

Jeg kunne tenke meg og bli med, virker som et ypperlig forslag. :) Men det må jo bli etter skolestart iallefall da for da er jeg oppi der på flyfag. :grin:

Da kan vel kanskje noen av dere lære meg litt fmc og? :crazy: , skjønner det meste men sliter med SID/STAR.

Skrevet

eller så kan vi lage et team som skal finne ut kor vi kan leie lokale og finne noen sponsorer. eller at vi betaler for inngang. eller noe sånt det var bare en ide. jeg tror noe sån må til for og få et fs lan i bodø.

Store broren min har gode kontaker på fly musset i bodø. Kanskje han for leid en sal på fly muset ellern noe sån.

Skrevet

Tror nok det blir litt i lengste laget å reise for et LAN. Regner med at gjenomsnittsalderen på et slikt lan blir en plass mellom 14 - 18 år, og dermed tviler jeg på at det er så mange som har penger til overs for å leie helikopter osv for et lite lan. Dessuten, over 2 timer med bil eller 1,5 med hurtigbåt er litt mye.

Skrevet

Vi får se til høsten mulig jeg kan ordne slik at møterom 2 og 3 (Brukt av VG3 flyteknisk hele året til undervisning.) Det er Mange andre enn de som er alderen under 20 år i Bodø som er med på slikt, nevner Ernst, Espen, Stian osv... Det er fler som er aktuelle til et slikt LAN :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Er det ikke forsvarsbygg som eier lokalene der oppe? det er flysamlingen dere prater om ikke sant? de har kommando sentral i Trondheim, dette er det samme vi har rundt flg, de som eier lokalene der også, så dette kan sikkert fikses. :-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...