Timmy Brandt Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=59&item=209734 Ja, selv om jeg ikke flyr inrikes i Norge, så håper jeg virkelig at noen tar tak å få priserne NED på inrikes ruterne ! Det er ingen logikk i dagens horible inrikes priser ! Go NAS No SAS ! Siter
Flemming Skogen Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Endelig kan det se ut til at SAS-monopolet tar slutt. Ville ikke det være herrlig da dere ? Siter
Helge Bø Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Merkelige greier...NAS flyr jo fortsatt for Braathens, som igjen eies av SAS, og lever av dette. Samtidig planlegger de konkurrerende virksomhet bak ryggen på dem... Men for de reisende er jo dette gode nyheter da. Siter
Dag Johansen Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Det jeg ikke fatter er at ingen klarer å ro i land en kontrakt med posten og fly post om natten og passasjerer på dagen. Falcon Air i Sverige gjør/gjorde jo dette. De river ut alle setene om kvelden for så å sette de inn igjen om morgenen for å fly rutetrafikk. Nå er det vel mest charter de flyr på dagtid siden innenlandsrutene de fløy var for SAS (hvem ellers?) og den avtalen er vel avsluttet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.