Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelige greier...NAS flyr jo fortsatt for Braathens, som igjen eies av SAS, og lever av dette. Samtidig planlegger de konkurrerende virksomhet bak ryggen på dem...

 

Men for de reisende er jo dette gode nyheter da.

Skrevet

Det jeg ikke fatter er at ingen klarer å ro i land en kontrakt med posten og fly post om natten og passasjerer på dagen. Falcon Air i Sverige gjør/gjorde jo dette. De river ut alle setene om kvelden for så å sette de inn igjen om morgenen for å fly rutetrafikk. Nå er det vel mest charter de flyr på dagtid siden innenlandsrutene de fløy var for SAS (hvem ellers?) og den avtalen er vel avsluttet.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...