Kenneth Rønning Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg reiser til syden på fredag som allerede sagt Mallorca, så lurer jeg på hvordan det er og ta med seg kamera til syden, da tenker jeg på alt med det, og om jeg får det med igjennom sikkerhetskontrolen med reim på? Og om det er stor sjans for at det blir stjelt? Takker for svar. Siter
Kai Dreyer Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Null stress å ha med kamera gjennom. Har dog blir stoppet et bare ganger for de ville sjekke hva det jeg hadde i fotobagen, men ikke noe mer enn det. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 ok, fint tenkte jeg skulle spørre om cockpit besøk nå, under takeoff og landing. Det blir vell muligens bedre sjans nå ettersom at jeg skal gå flyfag til høsten og at jeg er svært innterissert i fly, så får jeg si det til flyvertinna jeg spør, så får vi se hva som skjer :grin: Siter
Alexander Storvig Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Anbefaler å ikke nevne noe om cockpit sitting eller om at du er fly interisert til flyvertinnen, det nevner du til piloten når du forhåpentligvis har fått lov av flyvertinnen til å ta et bilde av cockpit. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 4. august 2009 Forfatter Skrevet 4. august 2009 Ok takk for tips, så det er best og spørre flyvert eller flyvertinne om og få ta bilde også spørre piloten selv? Jeg har tenkt og dele med dere når jeg kommer hjem igjen, så håper det går. Siter
Kai Dreyer Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Bare spør om du får snakke litt med pilotenen. Og om de spør hva det gjelder, bare si noe flyrelatert. Det er ikke de som bestemmer, så de spør nok Kapteinen for deg om det er greit. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.