Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Hei folkens, sjekk denne filmen, dette er ekstremt.... [video:youtube] Ha en fin dag. Siter
Marius91 Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Wow, han har nok en del knall og fall bak seg Sykt! Siter
Timmy Brandt Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Helt sjukt! Otroooooligt bra musik! Band Of Horses - The Funeral Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Denne var sinnsyk, kulest var den med treet andre gang. Siter
Vidar Solheim Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Bike trial! Det er rått, må si det var bra nivå her ja! Fikk lyst å gå ned i kjeller å skru sammen den gamle trial sykkelen min når jeg ser dette! ... Men, får vel holde meg til mountainbiken, litt trygere det! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Gjør dette lett hver eneste dag, ikke en smule imponerende :whistle: [/ironi] Denne fyren var rå! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Synest nesten litt synd på sykkelen... :grin: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Utrolig bra dette! Har en del kompiser selv som driver og trikser osv med bmx, men desverre kan de ikke måle seg men han her! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.