Birger Blomvik Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Har dere lagt merke til det ? Ikke det ? Hvor fredelig det har blitt her, etter diverse utestengelser. Det er en drøm å scanne nedover aktive innlegg og KUN finne simulator-relaterte temaer. Mulig jeg lager et unntak her, men ville bare si at det er mye greiere her nå. Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Jeppz.. Merket det jeg og, men har noen blitt utestengt? Det har jeg ikke fått med meg. Hvem da? *Nice with peace and silence* Siter
stian gjervik Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Det er sikkert like mye krangling, det er bare det at den foregår andre steder...De fleste har jo forstått at dette ikke er et krangleforum. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Må si meg enig med deg Birger. Det er veldig koselig og komme inn her og lese innlegg om dagen. Siter
Nils P. Skipnes Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Helt enig, bank i bordet.......... mvh Nils Siter
TOS Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Det einaste som manglar nå er sol og sommar..... Fredeligare enn dette har det ikje vert sidan før Hjul.....(les: Jul) Siter
Timmy Brandt Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø: Det einaste som manglar nå er sol og sommar..... Fredeligare enn dette har det ikje vert sidan før Hjul.....(les: Jul) Ikke DET engang mangler her ! Her er det 15 grader varmt nesten hver dag på dagen, og masse sol og kjempe fint vær. Vil det da si at siden det ikke er krangling her, og jeg har fint vær, så er alt bare helt suuupert Siter
Helge Bø Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Det har da vel stort sett alltid vært fredelig her i Kaffekroken siden Snackbaren ble åpnet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.