Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ett par bilder av en Mitsubishi A6M5 Zero fra WOP/Shockwave, flyet er riktignok laget til FS9, men jeg portet den over til FSX og etter noen justeringer så er det ingenting å utsette på den :)

Zero_00081.jpg

Zero_00080.jpg

:D

Skrevet

Fra Fs9. Hvordan var det du portet det fra fs9 til fsx??? Har noen fs9 fly, som jeg kunne tenke meg brukt i fsx. Men jeg vet ikke hvordan det kan gjøres uten at det går i d.....

Skrevet
  • Forfatter

Det er en hemmelighet ;)

He he, neida, med denne så var det enkelt, konverterte texturene, justerte alpha kanalen på enkelte deler og en ny propell textur.

Når det gjelder port-over, så er det ikke alle modellene som går, som oftest er det snakk om instrumenter som ikke lar seg bruke i FSX pga for gammel koding (her kan man skifte de ut så ubrukelige instrumenter er ikke nødvendigvis avgjørende i seg selv, men det krever litt arbeid), så er det noen modeller som har hardcodet transparecy som kan ødelegge morroa. Som hovedregel så installerer du bare flyet først for å få ett overblikk over nøyaktig hva som evt skaper problemer og trenger en justering eller om det er i det hele tatt er vits i å prøve.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …