Skrevet 30. juli 2009 15 år Ett par bilder av en Mitsubishi A6M5 Zero fra WOP/Shockwave, flyet er riktignok laget til FS9, men jeg portet den over til FSX og etter noen justeringer så er det ingenting å utsette på den
Skrevet 30. juli 2009 15 år Fra Fs9. Hvordan var det du portet det fra fs9 til fsx??? Har noen fs9 fly, som jeg kunne tenke meg brukt i fsx. Men jeg vet ikke hvordan det kan gjøres uten at det går i d.....
Skrevet 30. juli 2009 15 år Forfatter Det er en hemmelighet He he, neida, med denne så var det enkelt, konverterte texturene, justerte alpha kanalen på enkelte deler og en ny propell textur. Når det gjelder port-over, så er det ikke alle modellene som går, som oftest er det snakk om instrumenter som ikke lar seg bruke i FSX pga for gammel koding (her kan man skifte de ut så ubrukelige instrumenter er ikke nødvendigvis avgjørende i seg selv, men det krever litt arbeid), så er det noen modeller som har hardcodet transparecy som kan ødelegge morroa. Som hovedregel så installerer du bare flyet først for å få ett overblikk over nøyaktig hva som evt skaper problemer og trenger en justering eller om det er i det hele tatt er vits i å prøve.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.