Julian Barratt-Due Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Jeg har nå lest nesten halve Flynytt, og jeg må innrømme at denne versionen var veldig fin Spesielt infoen og artikkelen om Braathens simulatorer på Fornebu ET TIPS: LØP OG KJØP Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Hva tror du om oss? At vi ikke har gjort det? Det første jeg gjorde i går da jeg var ferdig på skolen, var å dra ned i byen på Narvesen og kjøpe det, og jeg er så enig med deg, den artikkelen med Jan Meyer som testa flysimulatoren til Braathens på Fornebu, var bare Konge! Det var en god beskrivelse av flygingen han foretok fra ENTC til Bardufoss. Så jeg må også si: LØP OG KJØØØØØP!!!!!!!!!! Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Eirik Mikal Aronsen: Så jeg må også si: LØP OG KJØØØØØP!!!!!!!!!! Og for dem som er for lat til å løpe, kjøre osv.. så kan man abonere på Flynytt, noe jeg gjør, og da treng man bare traske bort til postkassa å hente det Siter
Arild Oldervoll Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Huff, helt til postkassa, kan man ikke bestille så det kommer på døren? neida, men vet noen om man får det siste nummeret som er kommet ut visst man begynner å abonnere nå? Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen: Og for dem som er for lat til å løpe, kjøre osv.. så kan man abonere på Flynytt, noe jeg gjør, og da treng man bare traske bort til postkassa å hente det Lathans Siter
Gjest Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad: quote: Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen: Og for dem som er for lat til å løpe, kjøre osv.. så kan man abonere på Flynytt, noe jeg gjør, og da treng man bare traske bort til postkassa å hente det Lathans Vil nå ikke akuratt kalle ham det Får det mye tidligere, mye billigere....bare fordeler Siter
Jarle Vidtun Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: neida, men vet noen om man får det siste nummeret som er kommet ut visst man begynner å abonnere nå? Jeg "meldte" meg på og abonnere på Flynytt i midten av uke 15. hadde det fredag i uke 15! altså den siste utg.! Så ja, det får du! JAV Siter
Harald Hagen Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Det anbefales absolutt å abbonere. For det første så sparer du kr 110 i året på et abbonement. For det andre så kommer bladet i postkassa opptil en uke tidligere enn det kommer for salg hos Narvesen. Info om abbonement får du her: http://www.flynytt.no/sider/abboner.asp Siter
Dag Johansen Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Og husk - Flynytt er en av de få som har ville annonsere på FlightSim.no. Ved å abonnere på Flynytt sparer du penger, og samtidig viser du at det faktisk nytter å annonsere på disse sidene. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Kjøpte bladet på vei til jobb i dag, men fra nå av tror jeg at jeg like gjerne abonnerer på det. Det blir billigere, og dessuten kommer det vel kjappere til abonnentene enn til Narvesen. "Dråpen" som får meg til å bestille abonnement var Dags info om Flynytts annonsering! Siter
Rolf Liland Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Som "hobbyredaktør" for Flynytt er det hyggelig å se positiv tilbakemelding her. Bladet er laget på frivillig basis (jeg har 1/2 stilling for nattarbeidende layout) av flyinteressert ungdom fra 17-70 år. Mange, som den mest engasjerte medarbeideren Jan Meyer i Trondheim, har bakgrunn i eller er fremdeles aktiv i flyging. Jan er "gammel" Sabre- og Albatross-pilot, og flyr stadig Cub og Safir. En annen er web-ansvarlig Harald Hagen i Stavanger, som er aktiv her på disse sidene, og i tillegg har PPL og flyr klubbfly. Det er mange andre gode medarbeidere også, Kay Hagby (holder oversikt over alle sivile norske fly) og Kent Sviggum (flygeleder i Bergen) har vært med helt siden jeg fikk låne redaktørpennen på tampen av 1998, for å nevne to av mange. For de datainteresserte lages bladet på hotellrom over "hele verden" på en bærbar Mac (nummer tre nå, en titanium Powerbook G4), og på en stasjonær G4DP midt i "final turn" på RWY25 i Bodø - samme byen som huser den eminente flightsim.no-høvdingen. Send gjerne tips om stoff, eller (gode) bilder til flynytt@nak.no. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 "Nå som du først er her", Rolf Liland, så kan jeg si at jeg liker veldig godt disse "næræ på" eller hva det nå het-spaltene i bladet! Veldig spennende og gøy å lese om sånne nestenulykker eller opplevelser som andre piloter har hatt! Måtte bare skryte litt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.