July 29, 200916 yr Denne var litt spesiell. Hvorfor har den doble hjulsett? Det er jo en A320... :crazy:
July 29, 200916 yr Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg er ganske sikker det er pga at i India har de mange stiper, og taxeveier som er helt 100% rævva. Da kan det jo være greit å ha? Fant dette: the presence of double bogeys on AI aircraft was due to the fact that many airports served by AI at the time the A320 was ordered had runways and taxiways that were not of optimal quality' date=' and therefore to spread weight and ease strain on single bogey landing gear, twins were ordered. However, this has since changed and now they are seen as more of a maintenance headache than anything else.[/quote']
July 29, 200916 yr et lite google søk Det er vist fordi flyselskapet opererer ut ifra flyplasser med dårligere kvalitet på runway og taxiways, mindre belastning per hjul på "hompete" underlag You beat me to it Even :grin:
July 29, 200916 yr Author Ja da vet jeg det.. men den vanlige A320 med enkle hjulsett er penest! :grin: