Arild Oldervoll Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Hei! I dag gikk "flyalarmen" min. Nå nettopp kom det to jagerfly over huset mitt (tre mil sør for Bergen) med ca. et minutts mellomrom. Dette er sjelden vare, så jeg løp ut da jeg hørte det første flyet, men da var det alt vekk. Så gikk jeg skuffet inn i gjenn. da jeg hadde tuslet meg opp på rommet i gjenn hørte jeg et til. Jeg rev med meg kikkerten og nærmest hoppet ned trappen. Men jeg var for treig i gjenn. Men nå blei jeg ute en stund og håpte på fler, men det kom bare de to, så eneste jeg oppnådde var en finger klemstret i døren så verker noe sykt Noen som hvet noe mer? Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Heisann! (Du Arild du Arild... ) For noen dager siden raste det 2 jagerfly over hodet på meg også. Er sikkert ett eller annet de holder på med. Igjen, noen som har noe mer info? Siter
TOS Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad: [QB]Er sikkert ett eller annet de holder på med.IQB] Nei det er nok noko dei ikkje gjer det der du.... (Fekk så lysst) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.