Skrevet 27. juli 2009 15 år Jeg vil ikke skrive mere om dette på forumet, så ring om du har interesse for dette. Les hva han har skrevet i innlegget da!
Skrevet 27. juli 2009 15 år Du oppfordrer andre til å legge ut informasjon om dette, når Geir skriver at han ikke vil skrive mer om dette på fora, men ber interesserte å ringe. Hvor dum går det ann å bli? Gidder ikke ringe, neivel. La det ligge da for f...
Skrevet 27. juli 2009 15 år Dere som vet om det har jo fått bekreftende mail :grin:, og jeg tror vi nærmer oss slutten, kansje vi kan presse inn en eller to til. Så sees vi alle til fræddan den 7. Så da sletter jeg innlegget over. De to siste plassene går eventuelt til OFKL medlemmer.
Skrevet 28. juli 2009 15 år Sorry, jeg tar en slags selvkritikk, jeg mente selvfølgelig ikke legge det ut her, men sende til meg på PM Misforståelse!
Skrevet 28. juli 2009 15 år Det er bra. Så skriv det da. Det er ikke alle som er like oppgående. Et lite råd: Les innlegg et par ganger før man svarer.
Skrevet 28. juli 2009 15 år Nå er jeg ikke med helt her. Jeg redigerte det jeg skrev for at det ble skrevet feil FRA MIN SIDE.. Så i dette tilfelle så bør du ta litt selvkritikk Og - jeg skrev det jo nå!
Skrevet 28. juli 2009 15 år Og slik levde vi alle lykkelig i alle våre dager! :grin: Det er ingen vits i å begynne å diskutere en slik tulleting.
Skrevet 29. juli 2009 15 år Har jeg kommet til en annens PM-innboks? Her var det mye kommunikasjon mellom svært få på et forum for svært mange... :-p Javel så han gjorde en liten tabbe men det er vel ikke nødvendig å fyre seg opp i så stor grad for det? Foreslår at moderator rydder i tråden. Dette ble mye rot. Denne posten inkludert
Skrevet 29. juli 2009 15 år Ok, så du stenger tråden ja, hmm hva om jeg har behov for og komme med mere info til dere rundt dette... Du får ta deg en titt i speilet og se om du liker det du ser, sjekk om du har et potensiale for og lære deg folkeskikk, er det det så kommer du deg lang her i livet. Plutselig så husket jeg hvorfor jeg sa til meg selv at hvorfor f driver du med dette Geir, dette blir siste gangen.....men så ble det en gang til da... skjønner ikke hvorfor man skal klare og turne noe posetivt til negativt hele tiden, men men
Skrevet 29. juli 2009 15 år Er jeg jaggu enig med deg i Petter. " setter på meg hjelm og hiver meg i dekning"!
Skrevet 29. juli 2009 15 år Ingen som har plaga noen her, og ingen vill plage noen. Bare oppfør deg så går dette helt fint. Ønsker deg en fin aften. Even er en bra gutt han.
Skrevet 29. juli 2009 15 år Synes det er et godt intiativ, glad jeg har plass Gleder meg veldig, skal bli gøy med en smakebit av NG'en der nede også, ikke bare -8 simulatoren. Blir vel også et lite forsprang før man reiser til PEA
Skrevet 4. august 2009 15 år Da har alle som har fått plass fått en bekretende mail fra meg, har du ikke fått mail har du desverre ikke fått plass denne gangen, jeg har prioritert folk som aldri har gjort dette før. Vi får se ved neste korsvei. Det har hvert skummelt mange hendvendelser. Litt synd, men vi for se en annen gang.
Skrevet 8. august 2009 15 år Det var riktig trivelig og møte dere i dag, håper dere har hatt en litt annen fredagskveld en vanlig, flinke piloter var dere. :-)
Skrevet 8. august 2009 15 år Det var absolutt en annen fredagskveld ;D Det var utrolig artig! Takk skal du ha for tilbudet Geir, det var dritfett!
Skrevet 8. august 2009 15 år Takker for simulatortid geir! Kjempemorro var noe helt annet en å sitte foran datan ja! Kjempeskøy dette her! En annenledes fredagskveld!
Skrevet 9. august 2009 15 år Dette ble desverre den siste gangen jeg gjør dette. Fikk litt informasjon i går at en av de som var med er svartelistet hos sim operatøren, pga diverse tidligere forhold. Så det er synd at noen ødelegger for mange. Så det blir litt dumt når jeg er garrantist og innviterer, men slik er det desverre noen ganger. Men det var skikkelig morro og se glisene deres når dere komm ut av simmen...he he..
Skrevet 9. august 2009 15 år Det var jo utrolig synd. Kan ikke slike folk holde seg unna når de vet at de er svartelistet?
Skrevet 9. august 2009 15 år Takk for en skikkelig opplevelse Geir! Kroppstemperaturen var fortsatt høy ett godt stykke på hjemveien! Synd at useriøse individer klarer å ødelegge for så mange... Selv hadde jeg en visuell tur fra Ålesund til molde hvor jeg stoppet etter litt under halve stripen:p etterfulgt av ett par situasjons landinger og take-off på Vigra, med blandt annet singel-engine og redusert sikt, mye turbulens og 25-gusting vind fra skrått siden/bakfra. Har fått en dag jeg SEINT kommer til å glemme! Tusen takk Geir fra John og Gaute!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.