Joakim Birkeland Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Hei. Har fått REX på hardisken nå, og her er et bilde så dere ser hvordan det ser ut. Sparkling vannsettet falt skikkelig i smak hehe Siter
Andreas Øium Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Er det bare meg eller har du 100 i FPS? Ut ifra signaturen din har vi samme hardware, men jeg får aldri FPSen så høy på relativt høye innstillinger. Knallfint vann :grin: Siter
Joakim Birkeland Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Skrevet 27. juli 2009 Får aldri 100FPS hele tiden, akkurat her så hoppet FPS'n opp til 100, og ned til 20 igjen. Ligger på rundt 30 i FSX nesten maxet (Ikke noe Autogen density på, FPS killer deluxe). Har du overklokket CPU'n da? Merket stoor forskjell fra 3,0ghz og 3,6ghz Siter
Andreas Øium Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Har mye greie på data, men akkurat klokking er ikke min greie, hehe. Som sagt, flott bilde :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.