Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei

Er flyene der man bl.a. kan åpne dører kun freeware? Eventuelt, hvordan åpner man dem? I tillegg til biler på flyplassen etc.?

på forhånd takk.

Skrevet

De fly hvor du kan åbne dørerne er alle lavet i GMax, payware eller freeware.

Du åbner dem ved at trykke SHIFT+E og derefter 1/2/3/4 alt efter hvilken dør du vil åbne/lukke.

Så SHIFT+E - 1 åbner for eksempel "hoveddøren"

Skrevet
  • Forfatter

hmmm...får det ikke til å fungere, får bare andre synsvinkler fra cockpit etc.

Men hva med biler på flyplassene? Er det bare Payware, eventuelt hvor får jeg tak i det?

Skrevet

Prøv å bare trykk e og vent et par sekunder, se om det skjer noe da. Men du MÅ altså sitte i et fly som støtter dette (og eg går u fra at du har FS2002). De fleste sceneryer der man får biler som kjører rundt er payware, men det finnst et bra freeware-scenery for Bremen med biler som kjører rundt ol. Sceneryet finner du vel her i filbiblioteket på fs.no

Skrevet
  • Forfatter

Men det fungerer fortsatt ikke "[sur]"

Når jeg holder inne kun E skjer det ingen ting. Når jeg bruker shift + E og 1 står det "opening main exit" og "exit open" men ingen ting skjer.

Kan det være at jeg har andre innstillinger?

Skrevet

For det første: ikke hold inne e-knappen

For det andre: Prøv å se flyet utenifra når du åpner dørene, da er det lettere å se hvilken dør som åpnes. Ta gjene en tur rundt flyet

Skrevet

Et spm..

Da man tar å velger spot... altså å se flyet utenfor.. da kan forandre syns vinkel.. hvordan kan man gjøre så da du trykker på 12345..osv.. for å forandre vinkel.. men disse tallene gir en fast satt vinkel.. er det mulig som i fs2000 å dreie gradvis i vinkel??

Skjønte du det?? kan du hjelpe meg?

Hilsen

Rune

chainly@online.no

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …