Sean Berntsen Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Hei Er flyene der man bl.a. kan åpne dører kun freeware? Eventuelt, hvordan åpner man dem? I tillegg til biler på flyplassen etc.? på forhånd takk. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 De fly hvor du kan åbne dørerne er alle lavet i GMax, payware eller freeware. Du åbner dem ved at trykke SHIFT+E og derefter 1/2/3/4 alt efter hvilken dør du vil åbne/lukke. Så SHIFT+E - 1 åbner for eksempel "hoveddøren" Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Peter Noerkjaer: ..."hoveddøren" LOL Siter
Sean Berntsen Skrevet 14. april 2002 Forfatter Skrevet 14. april 2002 jeg mente selvfølgelig payware, men takk for svarene! Siter
Sean Berntsen Skrevet 14. april 2002 Forfatter Skrevet 14. april 2002 hmmm...får det ikke til å fungere, får bare andre synsvinkler fra cockpit etc. Men hva med biler på flyplassene? Er det bare Payware, eventuelt hvor får jeg tak i det? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Prøv å bare trykk e og vent et par sekunder, se om det skjer noe da. Men du MÅ altså sitte i et fly som støtter dette (og eg går u fra at du har FS2002). De fleste sceneryer der man får biler som kjører rundt er payware, men det finnst et bra freeware-scenery for Bremen med biler som kjører rundt ol. Sceneryet finner du vel her i filbiblioteket på fs.no Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Det er jo godt å få luftet ut etter en lang tur en varm sommerdag:D Siter
Sean Berntsen Skrevet 14. april 2002 Forfatter Skrevet 14. april 2002 Men det fungerer fortsatt ikke Når jeg holder inne kun E skjer det ingen ting. Når jeg bruker shift + E og 1 står det "opening main exit" og "exit open" men ingen ting skjer. Kan det være at jeg har andre innstillinger? Siter
john lysebraate Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Dette å åpne dører er vel litt sært i en flysimulator? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 For det første: ikke hold inne e-knappen For det andre: Prøv å se flyet utenifra når du åpner dørene, da er det lettere å se hvilken dør som åpnes. Ta gjene en tur rundt flyet Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Et spm.. Da man tar å velger spot... altså å se flyet utenfor.. da kan forandre syns vinkel.. hvordan kan man gjøre så da du trykker på 12345..osv.. for å forandre vinkel.. men disse tallene gir en fast satt vinkel.. er det mulig som i fs2000 å dreie gradvis i vinkel?? Skjønte du det?? kan du hjelpe meg? Hilsen Rune chainly@online.no Siter
Karl R Pettersen Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Ikke alle fly som har åpenbare (?!?) dører. Baronen mener jeg har, og Cessna 172 prøv dem... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.