Daniel Klepp Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Sverige har en greie på gang, for å vise frem sverige. Denne gangen handler det om byen Åre øst for Trondheim De har valgt å ta med de to flyplasser i nærheten: Værnes (ENVA) og Östersund (ESNZ) Så begge flyplasser blir fullt bemannet! Ta dere gjerne en tur til Værnes, jeg og Anders Moen bemanner der og Tore Urvik sitter over oss på Bodø South Dette foregår fra 19-22 lokal tid! EDIT: fikk vite at ESNZ heter ESPC i FS2004 og eldre.. også på vatspy vises den som ESPC, noe som gjør at det ikke vises at noen er pålogget der.. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Jeg fikk se dette for sent.Er i skrivende stund på vei til Dusseldorf som ICE578..... Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Holder på med min 2. VATSIM tur nå Tok av fra Værnes retning mot Gardermoen som NJ101. Får håpe jeg ikke er til for mye bry. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Og da står flyet på Gate 32 igjen mens folk boarder. I mellomtida går kapteinen og lager seg litt mat. Siter
Daniel Klepp Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Skrevet 23. juli 2009 Dette var bra førsteturer Kristoffer, artig at du kom på voice også på andre turen Alltid hyggelig med nye piloter! Velkommen igjen! Blir på en halvtime til folkens, kom å fly Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Hehe, tusen takk. Det hjelper å lese Tom Arnes guide til VATSIM. Også er det knall med så hjelpsomme ATC'er i Norge. Kan hende jeg prøver meg som ATC etterhvert også. edit; Ble endel flyvninger ikveld. I.o.m at jeg har snudd døgnrytmen de siste dagene kommer nok jeg til å holde på utover natten der det finnes ATC. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.