July 22, 200916 yr vell den 11 juli dro jeg til stockholm fra Alta, måtte mellom lande på ENGM. da jeg var der var jeg så heldi å se Thai A330-400-600? Korean 747, men da vi var på tur å takse for takeoff så jeg en Jumbo som sto for seg selv som d sto Atlanta på? noen som kan fortelle hvilket selskap det er? å hvor den er fra? mener det var Atlanta det sto. klokkeslett rundt 14.50..
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.