Atle Dreier Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Noen andre som skal? Det er meldt flott vær også. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Jeg skal! Kommer med LN-SAO som skal stå på static display om vær og forhold tillater det Siter
geir.albrektsen Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Var der ute i dag,men det var en fæl vind.Hadde med scanner men fikk ikke inn noe på den,noen som vet hvilken frekvens de bruker søker hele spektere.Om dere skal kjøpe mat eller annet der, bør dere ha god tid og ikke være skrubb sultne,sto 45 min for kaffe og vaffel he he.Ellers meget bra stevne.Hører at de flyr over meg hele tida,skal de holde på lenge i morgen så blir det vell en tur ut i morgen også. Siter
Kjell Engkrog Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 De bruker Lista Radio, frekvens 126.45 Mvh, Siter
Andreas Sunde Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Eg reiser ned ein tur i dag:-) Solbriller og kamraet klart:-) Mvh Andreas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.