Jens-Ole Kjølberg Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Om kort tid er jeg ferdig med en repaint av Denis da Silvas F-5F. Flyet er #50 som ble brukt av Top Gun i 80-årene. Bilder: http://groups.yahoo.com/group/fsscreenshots/message/514 Mvh Jens-Ole Siter
Christian Ramberg Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 hvor kan man få lastet denne ned???? det er et fly jeg har letet lenge etter Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 HEY jeg gleder meg til å se denne F5f'en den ser bare lækker ut. Du har ikke veldig lyst til å male om E'en i norske farger vel ?? Såklart har RNoAF aldri brukt F-5e,men det hadde vært ganske stilig Best regards Sten Arne Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 13. april 2002 Forfatter Skrevet 13. april 2002 Den går ut til beta testing i dag, så den er ute snart! Det arbeides med en egen norsk F-5A. Men vet ikke når denne er ferdig. Mvh Jens-Ole Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.