Marius Fredriksen Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Da var Norwegian Grand Prix 2009 over. Det var ett bra race og en bra folke fest som alltid i Arendal. Selv om det ikke var mange båter å se på vannet på lørdag. Hele programmet for lørdag ble avlyst, pga regnvær. Søndag ble det bedre. Alle ting som skulle blitt kjørt lørdag fikk plass for søndag. Her har vi bilder av de tre beste båtene Her er to bilder av pallen. Alle bilder Nina Dorthea Terjesen Her en film fra mitt race [video:youtube]LRUrQc3uWTM Nå er jeg klar for neste race som er VM i GT-30 til helgen. Det er i Östhammar i Sverige. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Fy flaten og tøff du er, hvor mange knop på den filmen?, gikk sykt fort.....stilig....kan skjønne at du synes dette er gøy. Jeg har faktisk hvert med og sponset dette arangementet tidligere, og det pleier og være fullt trøkk....:-) Siter
Marius Fredriksen Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Skrevet 22. juli 2009 Det gikk ikke så fort denne helgen. Jeg sparte båten min for racet som kommer denne helgen i Sverige. Hadde en toppfart på 43 knop. Normalt er 43-46 knop. Nå er alt klart for VM. Jeg gleder meg. Lurer på hvordan jeg kan hevde meg der til helgen. På vei fra Pollen til C1 piten var jeg med Victory 1 båten. Snakket med Pilot Mohammed Al Mehairi. Dette koster penger. Dem hadde brukt 700 liter bensin på Søndag. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Dette koster penger. Dem hadde brukt 700 liter bensin på Søndag. Hehe, det tror jeg er den minste utgiften dem har... Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Flotte bilder Marius! Lykke til i Sverige og grattis med 1. plassen i Arendal!! Siter
Marius Fredriksen Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Skrevet 23. juli 2009 Takk. Tror jeg også. Det som koster er nok å komme rundt på alle racene, med alt dem har. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 1 Plass!! Det er gutten sin det....Gratulerer og lykke til i Sweeden.... Siter
Bjørn Petersson Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Eller evt båtene, så vidt jeg har forsttt på discovery så har mange av disse båtene både 1 og 2 gassturbinmotorer fra helikoptere og turbopropp-fly, altså 5-10 mill per motor, + overhaling, og propeller som koster flere hundre tusen pr stk, om ikke milioner. Og det skulle vist ikke så mye til (Les; relativt lite ifh. til pris) for at de gikk til dundass. Edit: Trykkleif. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.