Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsetter utforskningen av Finland jeg, med det nye landclass sceneriet og en mix av FSX og FS9 scenery, denne gangen er det med EFTP som endestasjon.

Flyet er E-Jet fra Wilco + en repaint jeg holder på med.

RWY in sight

FIN190_00042.jpg

Og ett helt uredigert bilde tatt på "short short final" ;)

FIN190_00043.jpg

Skrevet

Det er fordi bildet ble tatt via replay og det ser ut som at spoileren har "låst" seg fast. Kunne jo "fixet" de ved litt manipulering, men som sagt, ville ha ett bilde som var helt uredigert ;)

Edit: har nå photoshoppet bort spoileren.

Skrevet

Her er ett bilde for å vise kompleksiteten i dette LC sceneriet. Jeg er fortsatt imponert, det må ligge mye arbeid bak dette. Hvis jeg skulle nevne noe negativt, så må det vel være at Finland er ett "kjedelig" land mtp geografi, veldig flatt MAO, men det er vel ikke noe utvikleren av LC er ansvarlig for....tror jeg ;)

Noe slikt hadde gjort susen for Norge, tenk deg hver minste åker, skog, by osv tegnet inn.....noen som er expert på lanclass? :whistle:

E190_EFHK.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...