Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EFOU -> EFIV

Lastet ned det nye (freeware) landclass sceneriet over Finland og må si jeg er imponert, veldig detaljert. Så da passer det jo med en liten svipptur over dette. Scenery fra flyplassene er også freeware, EFOU er for FSX mens EFIV er FS9 men funker bra..bortsett fra at en liten justering trengs siden RWY og appron forsvinner når man kommer nært det. Mulig det holder med å fjerne AFCAD filen eller lage en ny? Også er jo seff autogen excludert ved EFIV...pga AFCAD?

FSX og flyet er fra Wilco :)

Like før Oppstart

FIN319_00003.jpg

T.O

FIN319_00009.jpg

Gear up!

FIN319_00011.jpg

Climb

FIN319_00017.jpg

"Kontoret"

FIN319_00019.jpg

Cruise

FIN319_00020.jpg

Like før.....

FIN319_00027.jpg

Da er vi fortøyd ved gate 2

FIN319_00032.jpg

Skrevet

Tja, si det. Har vel smurt inn omentrent alt som lukter av tweak's som jeg har kommet over, så nå er det litt av ett sumasarium under panseret, man kan vel trygt si at jeg har mistet oversikten over nøyaktig hva jeg har gjort og kanskje mer viktig, i hvilken rekkefølge :whistle:

Men kort fortalt, det meste av tweak's :D

Ligger på noen å 20 fps (m/autogen), og vanligvis så kjører jeg uten autogen for å dra opp tempoet ennå mer.

Personlig synes jeg autogen ikke er så nøye siden det sjeldent ligner på virkeligheten uansett, med mindre noen har laget custom LC og slikt, noe som også er uhyre sjeldent og vanligvis bare dekker ett veldig begrenset område.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...