Pasi Jorgensen Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 EFOU -> EFIV Lastet ned det nye (freeware) landclass sceneriet over Finland og må si jeg er imponert, veldig detaljert. Så da passer det jo med en liten svipptur over dette. Scenery fra flyplassene er også freeware, EFOU er for FSX mens EFIV er FS9 men funker bra..bortsett fra at en liten justering trengs siden RWY og appron forsvinner når man kommer nært det. Mulig det holder med å fjerne AFCAD filen eller lage en ny? Også er jo seff autogen excludert ved EFIV...pga AFCAD? FSX og flyet er fra Wilco Like før Oppstart T.O Gear up! Climb "Kontoret" Cruise Like før..... Da er vi fortøyd ved gate 2 Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Må si at grafikken og bildene var lekkre. Specs? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Skrevet 21. juli 2009 Takker P4 3,2GHz ATI 3850, 512Mb og 2,5 Gb Ram (av ukjent merke he he) Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Hvordan får du det da så bra? Mine specs: AMD Athlon X2 Nvidia 8600 GT 256 MB 2047 Mb ram Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Skrevet 21. juli 2009 Tja, si det. Har vel smurt inn omentrent alt som lukter av tweak's som jeg har kommet over, så nå er det litt av ett sumasarium under panseret, man kan vel trygt si at jeg har mistet oversikten over nøyaktig hva jeg har gjort og kanskje mer viktig, i hvilken rekkefølge :whistle: Men kort fortalt, det meste av tweak's Ligger på noen å 20 fps (m/autogen), og vanligvis så kjører jeg uten autogen for å dra opp tempoet ennå mer. Personlig synes jeg autogen ikke er så nøye siden det sjeldent ligner på virkeligheten uansett, med mindre noen har laget custom LC og slikt, noe som også er uhyre sjeldent og vanligvis bare dekker ett veldig begrenset område. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 La inn sp1 og 2 nå ble definitivt bedre, er jo nesten ikke sammenlignbart. :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Skrevet 21. juli 2009 He he, SP er tingen....kanskje ikke i politikken men i flightsim har de absolutt å anbefale. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.