Kenneth Rønning Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Er det noen her som vet om postens sporingstjeneste er nede? Jeg sitter og venter på kamera nå, jeg så etter i går(søndag) og da sto det at kamera var innlevert posterminal 17.07.09(fredag) Har det ikke da vært litt for lenge på postterminal i oslo? Dessuten får jeg ikke til og spore lenger, jeg får følgende beskjed dersom jeg gjør det: "Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere." :cry: Trenger hjelp nå skal kjøre til hytta i 3 tiden i natt, men jeg må jo ha kamera, og jeg må på hytta. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Du er ikke aleine om problemet. Har bestilt rense utstyr, diverse filtre og solblendings utstyr til diverse objektiver. Får opp den samme feilmeldingen på sporingstjenesten til Posten. Regner med at jeg i det minste får en mail/sms når pakken kommer på postkontoret PS: Hvis du har pakkereferanse, så kan du kanskje ta en tur på postkontoret og få dem til å spore opp pakken? Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Takker for tipset Tom, skal iallefall ta vare på linken Men nå virket iallefall sporingstjenesten til Posten hos meg. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 man må huske at posten kun jobber mandag til fredag da Siter
Werner Rafteseth Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Virker ikke som de jobber i ukedagene heller alltid Har sendt PC'en min inn igjen til komplett. Pakken har returnert til sunnmøre for tredje gang, til tross for to ganger bekreftet riktig adresse på pakken. Posten kundeservice bare rister på hodet og skjønner ingenting. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.