Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Haallllooooo, Guuunnar!

Ja, ja, selv er jeg satt på bakken med havarert PC....

Hva har skjedd?? Er det alvorlig ? Har PCen fått solstikk ?

Hvordan har du og din familie det ? Klarer dere dette med egen hjelp, eller skal forumets medlemmer rykke ut til Bergen med nødhjelp og nødvendig støtte i en vanskelig tid??

Jeg har noen havari bak meg, og jeg vet veldig mye om hva det gjør med ens psykiske helse og personlig følelse av å være ensom forlatt i en tom og meningsløs verden.

Hold ut, det finnes et liv etter dette, ikke nøl med å be om hjelp. Forumet er stort sett en gjeng med tullinger, sånne som meg, men vi har en utrolig mengde kunnskaper og felles interesse. Håper det ordner seg.

PS, siden vi kommuniserer best i screeshot-forumet, tillater jeg meg å hekte på et meningsløst bilde, bare for ikke å bli slettet som usaklig innlegg i feil forum.

orb1.jpg

Lykke til.

• Premium Medlem
Skrevet

Hei Ernst og alle sammen!

Takker for varm omtanke...

Operativsystemet har fått seg en svært alvorlig knekk, og det går nå mot formatering og reinstallering :cry:

(Skulle vel oppleve dette jeg også.....) :confused:

Jeg har lykkes med å hente ut alle data, men det blir likevel myyyyyyyyye arbeid å sette opp FS igjen. (Har ufattelig mange lisenser som må legges inn på nytt)

Det betyr i første omgang at jeg kun kommer til å konsentrere meg om å bygge opp igjen FSX. Det kan bety at jeg ikke kan være så behjelpelig med FS9 spørsmål på en lang stund. :blush:

Vel som nevnt, jeg har alle filene - men det er et hesteharbeid å sy dette sammen på riktig måte.

Jeg har med meg min bror (som er dataingeniør) i arbeidet med å få maskinen opp å gå igjen. Har også motatt mye god info på forumene her. Takker til alle som har bidratt :grin:

Ellers så er det en god trøst å se på litt «himmelkunst» fra deg Ernst! :grin:

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg hadde nær sagt "godt å høre", da mener jeg selvsagt at du har berget alle filene. Dette er alle simmeres mareritt, og vi er mange som kan sette oss inn i din situasjon :mad: .

Kjekt å ha dataingeniør i nærmiljøet, og lykke til med jobben!

• Premium Medlem
Skrevet

[size:17pt]KJEMPEGLADMELDING!!![/size] :grin: :grin: :grin:

Arild Oldervoll ga meg link til et program som han selv hadde benyttet ved et lingnede tilfelle. Dette reparerer skadde sektorer på disken. Og jaggu fikset det problemet! :grin:

(Windows gjorde siste resten....)

Ingenting er tapt, og jeg er airborne igjen - i begge simulatorer.

Nå var jeg mer enn bombesikker på re-install..... :o

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...