Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Tenkte jeg skulle poste noen bilder fra Thai Air repainten som jeg holder på med. For anledningen så ble ENVA valgt som åsted for en liten runde av den simple grunnen at jeg hadde tatt en kort test tur fra ENGM til ENVA. Flyet er fra Wilco/Feelthere Airbus vol.2. Taxiing to active RWY T.O Gear up Crosswind Downwind 1, RWY09 Downwind 2, RWY09 On final, gear down Established on final RWY 09 In for landing Reverse thrust Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Nydelig, mye som gjenstår før vi får tatt denne fugeln i bruk? foresten du får ha en fin lørdags kveld. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Skrevet 18. juli 2009 "foresten du får ha en fin lørdags kveld" Duh...det er jo Søndag's kveld nå, henger du etter eller? Tja, det er mest bare småplukk som gjenstår, bla noen justeringer av stripene. Det er litt møysommelig arbeid for å få de helt korrekt, stripene skal møtes i en "utvendig" spiss på oversiden mens de skal være "innvendig" på undersiden. Gidder ikke å hinte på noen ETA enda, kan være ferdig om noen minutter eller om noen timer Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Pasi,har du gått krøll i dagene? :D Er da fortsatt lørdag,he,he.Flott paint foresten Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 ojsann, kanskje jeg må sjekke kalender igjen småplukk kan fort bli til større forandringer, men det vet man aldri før man er ferdig, du får gi et heads up når den er klar! Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Skrevet 18. juli 2009 He he...ja ja, anyway, her er det endelige resultatet! Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Flott paint! men kunne ikke du laget noe lignende til Airbus A340-500 og Airbus A340-600 da? Har lett over alt etter Thai repaint til A345 og A346...finnes ikke en paint å oppdrive... Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Skrevet 18. juli 2009 En 345 finnes ikke i denne pakken, kun 300 og 600. Denne fuglen (HS-TLA) er egentlig en 500, men siden den ikke finnes i wilco sin pakke, og siden en 500 er vesentlig kortere enn en 600 så måtte jeg inngå ett kompromiss og jukse litt Dette er den som har vært i Norge, men jeg kan lage en 600 også. Bare si fra hvilken reg det skal være Her er link til denne painten, skal lage en ordentlig installer men drøyer den kanskje til 600 også er ferdig. Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Kanskje HS-TND hadde vært en fin fugl? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.