Jonas Renhult Skaug Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Bruker veldig lite tid i simulatoren for tiden. Men når jeg først setter meg ned og flyr, flyr jeg litt av hvert. Har nå fått tak i Aeroflot Tupolev Tu-154M. PS) Bruker ikke fraps e.l. Kun FSX Screenshot button. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 17. juli 2009 Premium Medlem Skrevet 17. juli 2009 Det ser slettes ikke ille ut Jonas! Men, du vil få mer glede av simulatoren din dersom du slår på Anti Aliasing (AA). Denne jevner ut de taggete kantene som du ser i bildet. Så finnes det bl.a. et freeware screenshot program som heter FSScreen: Download Siter
Jonas Renhult Skaug Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Skrudde på Anti-Alaising nå. Bilde er tatt over Meråker da jeg var på finale til Værnes. Flyet kom fra Varna. Syns dere det ble forskjell? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Absolutt! Det synes vel du også? :grin: Knall bilde! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Nyyyyydelig bilde! Stor forskjell! Siter
Jonas Renhult Skaug Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Takker for hyggelig respons. Må si jeg har lite erfaring med å ta bilder i FSX. Driver nesten kun med fly fotografering (real world). Men dette var jo litt artig. Spesielt om man får til litt stilige effekter osv. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Ser bedre ut nå ja, vurderer og gå over til FSX igjen. Men hvilken maskin har du, specs? Er redd jeg ikke klarer og kjøre det skikkelig. :cry: Siter
Jonas Renhult Skaug Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Har en bærbar Dell Inspiron 1501 med 1.83 GHz, 4098MB Ram, 512MB Grafikk(Nvidia eller noe sånt). Har egentlig ikke så bra maskin... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.