Andreas Karlsen Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Hallo Er det noen som husker det nye navnet til Premiair??? Jeg husker å ha lest i VG om et navnskifte, men selve navnet husker jeg ikkje. Siter
Carl Fredrik Ness Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Tror det var My travel det ble. Siter
Åge Lyster Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 My travel stemmer vel. Airtours er vel eieren. Siter
Arne Øverland Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Tror kanskje d et kan være omvendt. at My travel er eieren, og Airtours er "logoen". Har hvrtfall sett mange fly med liok liverie som premiair bare det sto airtours. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Arne Øverland: Tror kanskje d et kan være omvendt. at My travel er eieren, og Airtours er "logoen". Har hvrtfall sett mange fly med liok liverie som premiair bare det sto airtours. Airtours er eieren jo! My Travel er navnet de bytter til! Flyene skal males om og alt! i oransj farge.. rett meg hvis feil! Ha en fortsatt god dag! JAV Siter
Truls Meek Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: quote: Opprinnelig postet av Arne Øverland: Tror kanskje d et kan være omvendt. at My travel er eieren, og Airtours er "logoen". Har hvrtfall sett mange fly med liok liverie som premiair bare det sto airtours. Airtours er eieren jo! My Travel er navnet de bytter til! Flyene skal males om og alt! i oransj farge.. rett meg hvis feil! Ha en fortsatt god dag! JAV Britiske MyTravel er eier av både Airtours og Premiair. Foruten de 2 flyselskapene eier MyTravel rederiet Sun Cruises også. Riktig at flyene skal lakkeres i nye farger. Dette til orrientering. Mvh Truls Siter
Flemming Skogen Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Vet dette er pirking, men alikevel : My Travel er gamle Airtours. De skiftet ganske enkelt navn. Siter
Arne Øverland Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 HEHE. så netopp ett bilde i en brosjyre med med en 330 i My travel farger. ok jeg gir meg Siter
Truls Meek Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Flemming Skogen: Vet dette er pirking, men alikevel : My Travel er gamle Airtours. De skiftet ganske enkelt navn. Skal ikke pirke så mye..Konsernet skiftet navn da de kjøpte opp Sun Cruises. Da ble det hele til MyTravel. mvh Truls Siter
Andreas Karlsen Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 Visst Jeg husker helt riktig så tror jeg det var My Travel det nye navnet ble. Takk Siter
Morten B. Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Noen som har sett det nye livery til My Travel enda ? (preview eller lignende) Morten Siter
Flemming Skogen Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 MyTravel, som de heter , har forlengst begynt å male om flya sine. Foreløpig er det A320-200 og B757-200 som har fått full overhaling. Det er også en del hybrider ute og går, som Airtours basic med MyTravel logo, hvit basic med Airtours eller MyTravel etc etc. Skjønner egentlig ikke at de har tid til å male om flya, de går jo døgnet rundt fram og tilbake til sydligere destinasjoner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.