Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fartsperre må i tilfelle monteres på alle biler. Pendlebilen til 6000 kr må oppgraderes med kr 20 000 for å bli godkjent. Går heller for Brembo bremser.....

18 åringen kan velge statsminister, snart ikke kjøpe sigaretter før 21, kan ikke kjøpe sprit, kan reise ut av landet, kan til og med GÅ på jobb. Bil er jo direkte uforsvarlig. Ha samfunnsøkonomi i mente her ! Mulig ungdommen gir litt faen etterhvert. Kanskje til og med tømrersjefen velger å vente med ansettelse til poden kan komme seg på jobb.

Fjas og tull fra fjasete og tullete mennesker.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Løsningen er midtdelere, men det koster penger, og det er så mye grønt og humant som prioriteres, og tar seg bedre ut på de internasjonale pressekonferansene. :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det med Audi er jeg helt enig i Bjørn, jeg skjønner ikke hva som skjer med folk som kjører Audi, de tror jo at de har racebiler så fort det er to eksospotter.....hmmmm

Skrevet

Jaja... Vi kan i den sammenheng også se på middelaldrende menn i BMW og Mercedes også. I den senere tid, så registrer man også at de mer trauste typiske "familie" bilene som Volvo og VW også kan være flinke råkjørere også ;) Men det er litt rart at så fort man setter seg bak et mer kjent bilmerke, så er tedensen der med eneste gang med å miste de små grå cellene som er montert mellom ørene. :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Enig, men jeg kjenner ingen i fra Fronger på Sørum ihverfall, der er det bare sjafører med moderate biler med ponnyer under panseret. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...