Håkon Helgesen Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 Hallais gutta! Jeg har lenge hatt en ide om å lage et fotoalbum over flyplasser i Norge, er det noen som er med på dette? De som vil være med kan sende bilder til meg på: fly@salhusnettet.com og gjerne skrive noen ord om hvilken flyplass bildene er tatt fra. Jeg holder plass på nettet når vi kommer i gang.... Selv bor jeg ved Haugesund og tar for meg ENHD og ENSO Siter
Håkon Helgesen Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 Hmm! er interessen for dette virkelig så liten? På Virtual Braathen var responsen der etter 2 minutter og folk synes dette var en kjempe ide........ Siter
Petter Dischington Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Tenk på potensialet da. En database for alle som vil lage airportscenery, et enkelt søk og du får opp masse bilder av flyplassen du skal lage. Genial ide Siter
SH Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 heisann. Et bra tiltak dette! Jeg bor også ved ENHD, og har noen in-flight bilder fra ENSO og ENHD, slik som disse Har flere, som må scannes inn på pc først. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 HELT ENIG PETTER ! Det var akkurat dette jeg tenkte på. Det går jo an å skrive litt om selve flyplassen. Lengde og breddegrader hoyde over havet og lignende. Noen som har bilde.....? Siter
Håkon Helgesen Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 Pene bilder det der. Eneste er at jeg er mest interessert i KUN flyplass foto (de andre var virkelig fine de og) Kjempefint om du vil fikse flere slike bilder. Sender du disse til meg på: fly@salhusnettet.com [ 10-04-2002, 19:26: Endret av: Håkon Helgesen ] Siter
SH Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Det skal jeg gjøre, men du må vente til mandag kveld. Jeg har ikke tilgang til scanner før mandag desverre. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Ingen problem, tid har vi nok av.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.