Thomas Langeland Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en "combat" flightsim der man kan fly bla. F-16 ++. Noen som har noen anbefalinger? På forhånd takk... [ 10-04-2002, 03:08: Endret av: Thomas Langeland ] Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Kan jo anbefale deg å ta en titt på Falcon 4.0 som kanskje kommer med en 5.0 om ikke så lenge (se andre innlegg i forumet om dette). En av de bedre F-16 simulatorene, men det finnes sikkert flere. Siter
Thomas Langeland Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 Jeg så at det var en diskusjonsgruppe om Falcon 4.0 her, men spillet er jo noen år gammelt, og tenkte kanskje at det var noe nytt på markedet. Men jeg skal sjekke det ut. Siter
Petter Dischington Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Om ikke kommer en fightersim på markedet som heter Lock On Modern Air Combat. Her kan du fly F 15, A 10+ en rekke med kule russiske fightere. Simmen er laget av Ubisoft, som forøvrig har laget en annen sim som heter IL-2 Sturmovic, denne er ikke så mange månedene gammel, og har sin hovedvekt på russiske kampfly i WW2. Den er utrolig bra. Derfor har jeg stor tro på LO-MAC Sjekk www.lo-mac.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.