tomkrist Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Ble så inspirert av flyvinga at jeg lagde denne saken med min nye synth: http://www.box.net/shared/npis6gvfv2 Er ikke ferdig, er i råformat og spilt inn live. Men jeg ser for meg liksom ett fly som flyr over fjell i norsk nydelig natur mens den spilles,hehe:P Sekkepiken er ikke helt bra ennå, jeg som må lære å bruke den. Ikke enkelt kan jeg love! Siter
Alexander Nilsen Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Likte sangen veldig godt. Denne passer veldig godt inn, som du også har sagt, med ett fly som flyr over nydelig norsk natur Det er sånn type musikk jeg liker veldig godt. Gleder meg veldig til du er helt ferdig med sangen, og til andre sanger du lager. Siter
tomkrist Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 takk takk, skulle hatt noen som kunne ha mekket filmen:P det hadde vært noe, enten ekte eller fra fsx:P flyr lavt over fjellene....det hadde vært noe, men jeg er ikke god nok selv til å lage film:P Siter
Christian Ramberg Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 kan sikkert lage en film jeg....hadde en ide der filmen starter med litt filming av scenery ved daggry eller no. Siter
Erik Karlsen Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Likte sangen veldig godt. Jeg så for meg et seilfly som lekte seg i vinden, eller f16 som fløy lavt over fjell byer og elver Siter
tomkrist Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Skrevet 15. juli 2009 Christian: Hørtes fint ut:P Driver med detaljer nå og skal si ifra når den endelige versjonen er ferdig:P har så mye å styre med og sette meg inn i at jeg bruker litt mere tid sånn at det blir perfekt:P Siter
Steve Strøm Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Veldig bra sang...knallfin. Sørg bare for å fly lavt over Skotland/Irland i filmen..Ser liksom for meg det med denne keltisk-inspirerte låte... stemning, stemning... Siter
tomkrist Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Her er en sånn nogenlunde ferdig versjon. Jeg turte ikke ta helt av med gitaren, siden jeg spilte alt in live:P Men synes den ble brukanesen iallefall. Mulig jeg gjør en til versjon litt senere. Siter
Joakim Hagen Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Har du virkelig betalt 35,000 for det instrumentet?! Ser jo selvsagt at du virkelig får noe for prisen. Siter
tomkrist Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Skrevet 19. juli 2009 Joda,istedet for å sose vekk pengene på alt mulig annet,slik jeg pleier å gjøre det så gjorde jeg en liten investering:P Har alltid holdt på med musikk, bare aldri kjøpt noe skikkelig utstyr. Nå var det på tide å gjøre noe med det, enten kutta jeg ut musikken, eller så kjørte jeg 100% og det er det jeg gjør nå Min forrige synth var en dx 7, fra 80 tallet:P Så mye har skjedd på den fronten,hehe.Neste prosjekt jeg jobber med er en techno versjon av derrick sangen,hehehe:P kun for å ha det litt gøy:P Siter
Tom Knudsen Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Denne gikk rett hjem hos meg, her har du ikke en flyfilm atypisk men heller mer mot Braveheart, Far and Away osv, ser for meg hest, scottish highlands og solnedgang.. Rå bra.. PS.. Virket veldig kjent, er den hermet etter noe? Siter
tomkrist Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Skrevet 19. juli 2009 det er iallefall ikke med vilje om det er noe som ligner:P finnes endel sanger der ute, fra film , etc, og klart jeg er inspirert av film musikk, men jeg bare spilte det inn slik.det får andre finne ut av:P Siter
Joakim Hagen Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Minner meg litt om indianere. Jeg ELSKER jo filmmusikk. Altså, rolig musikk, trengs ingen stemmer! Så den musikken der ble perfekt for min smak! Perfekt laget Tomkrist Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.