Anders Henriksen Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 En liten beskjed til alle ATC om at vi skal ha et overload event på flesland 16 august, påmelding på våre hjemmesider. Ellers må også alle piloter holde av datoen - mer informasjon kommer på forumet her senere. Siter
Christian W. Sager Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Da vil jeg ønske lykke til med utfordringen av ca 4 forskjellige scenery, piloter(/atc) som ikke helt kan prosedyrene. Og forhåpentligvis et sinnsykt møkkavær Spørs om Bergen ikke bør besøkes med Beechen her! Siter
Anders Henriksen Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Skrevet 12. juli 2009 De aller fleste bruker NA så pleier ikke være et problem:) Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Søren, ser ut til at eg skal jobbe den helga :mad: Håper det blir mye trafikk på ENBR den dagen da iallefall Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Blir artig dette.Så positiv du er da Christian.... Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Flesland overload? Hmmm, ja hvorfor ikke! Vi får se hva jeg kan bidra med når vaktlista kommer mot slutten av mnd. Siter
Christian W. Sager Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 er alltid positiv jeg Lars petter, så du ikke det? Siter
Anders Henriksen Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Jeg fordeler possisjoner til folk nå til Søndag (19 juli), har du ikke melt deg på til da må du eventuelt ta det som blir igjen! Dette gjør jeg slik at vi kan få booket possisjoner tidlig slik at dette vises på servinfo og vatspy. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Var da veldig tidlig ute man skulle være påmeldt her da hehe... 16.august da er det jo årets kamp for oss LSK supportere med bortemøte mot Vif men om det passer seg sånn så hiver jeg meg på ENZV_app eller twr avhenging om rating oppgraderes innen da og eller vaktlista på jobb! Så kanskje det heller blir TV-kamp. vi får se. men så lenge ENZV ikke er på lista så er det jo ikke noe i veien for å booke posisjonen senere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.