Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kjemper for livet

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2811837.ece

Det har de pina dø bare godt av spør du meg...

Det slås store oppslag i aviser hvert år om denne idiotiske "kappløpet" i Pamplona og hvert år blir folk skadet og drept.

Dette er helt høl i hue synes jeg og de som velger fritt å delta burde ikke få så mye som et plaster..

At folk får lov til dette er sykt og enda verre er det når adrenalin junkier melder seg på dette frivillig, et løp som er helt meningsløst synes nå jeg da..

Egentlig rart de ikke har et slikt løp i Irak også, ta på deg en trøye med karikatur tegninger av Allah og løp gjennom gatene og moskene i Bagdad

Skrevet

Eneste positive tingen med dette er vel at oksene endelig får muligheten til å ta igjen, i alle fall sett i sammenheng med tyrefektingen...

Synes ikke synd på disse menneskene som bildene viser, særlig uheldig var jo mannen på bilde 14 som i tillegg til å bli sparket rundt som den fotballen han fortjener å være også blir blottet for hele verden

Vel fortjent.

Skrevet

Er enig med Tom. Men man må ikke glemme dem som prøver å gå opp til toppen på himalaya fks, de som holder på med annen ekstremsport. De fortjener heller ikke plaster på sår siden de frivillig gjør dette.

Ta nordmannen som gikk opp himalaya uten oxygen eller noe, mye oppslag om han i avisen, det eneste jeg kunne tenkte hvor IDIOT han er og at han fortjener ikke oppslagene eller hjelpen han får.

Skrevet

Man kan jo diskuterer i det vide og brede om hva man skal syns synd på osv når det gjelder ekstrem sport, men jeg mener man bør ikke vise sympati eller bistå med hjelp i slike sammenheng, høres veldig ille ut, men når en base hopper tryner inn i fjellveggen å blir sittende så syns jeg pina dø han fortjener å komme seg ned på egenhånd uten å måtte be seaking redningstjenesten komme han til unnsetning.. Leger har avlagt ed om å ikke gjøre skade og hjelpe mennsker i nød, men det er kiipt at disse må hjelpe når folk gjør dette av egen fri vilje selv om uhell aldri er planlagt.

Som disse som ropte bjørn bjørn helt sikkert fordi de ikke orket den lange turen tilbake, mindre ting eller ting man ofte kan gjøre noe med som fallskjerm hopping, fjellklatring og annet extremsport bør ikke gis hjelp i form av seaking osv, vet de det på forhånd blir sporten kanskje ikke så innbydende.

Skrevet

Heia oksen! Koser meg når disse suicidale hobbymosjonistene løper buksene av seg nedover trange gater med et horn i ræven! Jeg er en evig sucker for underdogs så da må jeg jo holde med oksen :) Til neste løp håper jeg de øker innsatsen litt og legger opp til at det kan bli labyrint løp med masse blindveier hvor det ikke er mulig å unnslippe hissige Ferdinand. Kanskje de kan ta den enda litt lenger og spisse hornene på dyrene med en slags gigantisk blyantspisser før de slippes ut i gatene.

Skrevet

Hei

Gleder meg uhyre til alle disse innleggene!!!! Da jeg bor i Spania har jeg mange meninger om dette med oxer mm. Helt riktig som dere sier, flott at oxene får en mulighet å "gi igjen"!!!! Hver dag som jeg ser reportasjene på fjernsyn og ser disse tullingene få på trynet, eller mer korrekt på ræææva av oxene gir jeg oxene en applause.

Jack J Jackson

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...